The other side” Hondy

Wzrost świadomości marski o 3%, ogromny sukces sprzedażowy i film promocyjny obejrzany 60 milionów razy – jak to osiągnąć? Trzeba było genialnego pomysłu jak nie dywersyfikując środków komunikacji dotrzeć zarówno do amatorów ekstremalnej prędkości, jak i przeciętnych preferujących bezpieczeństwo kierowców. Co zrobiła Honda? Stworzyła film, w którym połączyła różne historie, a użytkownicy w czasie rzeczywistym poprzez wciśnięcie „R” mogli decydować, którą wersję wybiorą. Efekt? Ogromny sukces zarówno sprzedażowy jak i wizerunkowy.

Vodafone: Between Us. Red Light Application

Kampania przeprowadzona w Turcji dla Vodafone. Była to kampania społeczne skierowana do kobiet będących ofiarami przemocy domowej. Kampania zakładała komunikację z ofiarami przemocy poprzez komunikacje mobilną.

To co najbardziej przykuwa wzrok w tej kampanii, jednak to nie – mobilność i wykorzystanie nowoczesnych technologii, ale przekaz online i kontentowy, który zakładał bardzo subtelny sposób komunikacji i nieeksponowanie go osobom postronnym. W zasadzie ta kampania nosiła znamiona bardziej akcji CSR-owej niż PR-owej, jednak jest ona niezwykle ciekawa i przez to godna zauważenia.