Dobrym posunięciem marketingowym będzie stworzenie profesjonalnej, krótkiej reklamy kliniki takiej jak scmestetic.pl umieszczając w niej to, jak przebiega zabieg, ile trwa rekonwalescencja itp. właśnie takie krótkie reklamy pomagają w ciekawy sposób przedstawić klinikę potencjalnym pacjentom. Wiele firm korzysta z tego typu posunięć marketingowych, co w większości przypadków skutkuje sukcesywnym przyciąganiem uwagi i oczywiście zachęcenie do korzystania z najmodniejszych zabiegów.
Dzięki wideo w ciekawy sposób można przedstawić zespół, pracowników a gratką dla oglądających na pewno będzie zaprezentowanie personelu podczas wykonywanych zabiegów. Stosuje się różne chwyty aby przybliżyć tematykę kliniki: jak działa nowy sprzęt, jakie jest jego zastosowanie.
Internauci uwielbiają treści video zwłaszcza jeśli dotyczą innowacyjnych zabiegów. Jest to znakomita droga do pokazania na żywo nowych procedur– jak się je wykonuje i jakich efektów pacjent może się spodziewać.
Poprzez prezentowane treści na portalach społecznościowych buduje się wizerunek eksperta.
Można w ten sposób zachęcić potencjalnych pacjentów aby zapoznawali się z tym, jak wygląda klinika, poznali lekarzy i zabiegi dzięki czemu łatwiej im będzie zdecydować, czy chcą umówić się na wizytę.

Kobieta często odwiedzająca gabinet medycyny estetycznej.14441124219186(31)

Kobieta odwiedzająca gabinet medycyny estetycznej.

Po wirtualnym zapoznaniu się z daną kliniką przez potencjalnego klienta w jego głowie rodzi się myśl, że przecież już zna to miejsce. W psychologi marketingowej przyjęło się, że konsument będzie chętniej robił zakupy w miejscu, które już zna. Ta sama rzecz dzieje się gdy chodzi o zabiegi medycyny estetycznej- pacjent nie wybierze miejsca, którego nie zna. Poprzez materiały wideo w jego głowie rodzi się myśl, że przecież już zna to miejsce, nie jest ono mu obce i właśnie tę klinikę czy gabinet medycyny estetycznej odwiedzi.
Jest wiele świetnych zabiegów, które mogą poprawić wizerunek firmy, sprawić że w oczach klienta będzie ona miejscem przyjaznym i godnym zaufania.
Trzeba stosować takie chwyty aby skutecznie zachęcić do wizyty w klinice. Wiadomo, że zbyt duża ilość wszechobecnych informacji, czy reklamowania z przesadzonymi superlatywami jakiegoś miejsca przynosi odwrotne skutki. Przecież każdy zna reklamy telewizyjne i to ile niekoniecznie pozytywnych emocji w nas budzą.
Aby reklama miała prawo zadziałać nie można przesadzać i wychwalać ponad stan. Krótkie komunikaty, uśmiechy na twarzach personelu, przedstawienie gabinetu lub kliniki w dobrym świetle oraz krótkie wyjaśnienie na czym polegają poszczególne zabiegi i jakie są efekty po nich na pewno wystarczą.
Przedobrzenie może wywołać odwrotny skutek.

 

Dodaj komentarz