Dobrze opracowana strona WWW firmy zajmującej się projektowaniem wnętrz pozwoli jej na odpowiednią prezentację, a tym samym zachęcenie odbiorców do bliższego zapoznania się z ofertą. E-domy w pełni wykorzystuje swój potencjał poprzez internet.

Strona WWW jest dziś dla architektów absolutnym obowiązkiem i zarazem wizytówką nowoczesnej firmy. Jest niezbędna, by zaistnieć w świadomości klientów. Pokazanie się w sieci – czy to za sprawą własnej WWW lub profilu na portalu społecznościowym – daje o wiele więcej możliwości niż reklamowanie się w gazecie lokalnej czy rozdając ulotki. Witryna stworzona i zarządzana przez profesjonalistów przy małym nakładzie finansowym pozwala na uzyskanie znacznego wzrostu przychodów dla firmy.

Dobrze opracowana strona WWW firmy zajmującej się projektowaniem wnętrz pozwoli jej na odpowiednią prezentację dla klienta.1132141249961787(36)

Dobrze opracowana strona WWW firmy zajmującej się projektowaniem wnętrz pozwoli jej na odpowiednią prezentację.

Co najważniejsze, strona internetowa daje całodobowy kontakt z klientem. Osoby zainteresowane ofertą projektantów o każdej porze mogą wejść na jego portal lub profil na Facebooku i skontaktować się z przedstawicielami czy po prostu dowiedzieć się o nim czegoś więcej. Profesjonalnie zrobiona witryna przyciągnie wzrok każdego, nawet osoby nie do końca zainteresowanej jej zawartością.

Strona WWW firmy powinna być przejrzysta i za pomocą niewielkiej ilości tekstu oraz wymownych grafik informować odbiorcę, gdzie się znajduje. Dlatego na pierwszym widoku strony – na samej górze – powinno znaleźć się logo firmy oraz krótki (naprawdę krótki) tekst informacyjny o tym, czym dokładnie się ona zajmuje. Nie zmuszajmy użytkownika, aby musiał przewijać stronę w celu odnalezienia podstawowych informacji, czyli np. o zakresie możliwości projektowych.

Należy także pamiętać o tym, aby zakładka opisująca funkcje oraz zachęta do rejestracji lub przycisk logowania znalazły się także w pierwszej części strony, najlepiej jeśli umieścimy je w głównym pasku nawigacyjnym, obok logo/nazwy firmy. Takie rozmieszczenie sprawi, że elementy strony wzywające do podjęcia działań, na których właścicielowi biznesu najbardziej zależy – czyli rejestracji i poinformowaniu klienta o możliwościach usługi – będą widoczne już w pierwszym widoku strony.

Obecnie zdecydowana większość firm projektowych posiada dostęp do internetu. Ponad połowa z nich dzięki temu nawiązuje stosunki z klientami oraz przyjmuje i realizuje zamówienia. Jak widać, strona WWW jest więc w dzisiejszych czasach bardzo potrzebna. Coraz rzadziej klient sięga do gazet, jednocześnie coraz częściej zasiada przed komputerem. Obecnie firmy, które nie posiadają swojej wirtualnej wizytówki, już na starcie mają mniejszą szansę na sukces.