W tym miejscu będziemy przyglądać się i analizować polskie kampanie marketingowe i PR-owe.

 

Męskie Granie” dla Żywca

Letnia trasa koncertowa z udziałem wielkich gwiazd, które rok rocznie przygotowują utwory specjalnie dla Męskiego Grania – to impreza, która weszła już na stałe do kalendarza koncertowego Polski. Miliony zadowolonych uczestników koncertu i hektolitry sprzedanego piwa. A na dodatek doskonały PR marki Żywiec. Impreza, która co roku ściąga tłumy, która promuje markę jako świetne zorganizowaną, nowoczesną i jednoznacznie kojarzącą się z świetną zabawą.

Doskonałym chwytem PR-owym jest organizowanie koncertu w mieście, z którego pochodzi marka, jest to doskonałe posunięcie wizerunkowe, które sprawia, że firma jest postrzegana jako przedsiębiorstwo dbające o swoją małą ojczyznę.

Polski Terminal Gazowy – Lokalny PR na światową skalę

Sytuacja wyglądała tak: Polskie Terminal Gazowy chce wybudować w Świnoujściu Gazport, mieszkańcy oczywiście boja się zagrożenia i niechętni są budowie.

 

PTG mówi, porozmawiajmy: całą kampanie oparto o rozmowę i dialog z mieszkańcami 40 tysięcznego miasta. Chciano przede wszystkim przekonać ich do tego, że jest to zupełnie bezpieczna inwestycja, która nie zaszkodzi ani środowisku, ani mieszkańcom, a będzie ogromnym zapleczem biznesowym.

Efekt: 83% mieszkańców miasta deklaruje dumę z faktu, że Gazport powstanie w ich mieście, a 90% uczestników dialogu deklaruje chęć współpracy z firmą.