Dla większości biznesmenów posiadanie strony internetowej jest dzisiaj oczywista koniecznością. Ale strona musi nie tylko znaleźć się w sieci, ważna jest również jej widoczność. Istnieje wiele sposobów na wypromowanie i zwiększenie widoczności strony w przestrzeni internetu. Najpopularniejszym sposobem jest pozycjonowanie, ale to nie jedyny sposób na wyróżnienie się. Dla chcących osiągnąć szybsze efekty są inne sposoby. Bardzo dobrze sprawdzają się kampanie linków sponsorowanych, dzięki którym szybko i niewielkim nakładem poniesionych kosztów, znajdziesz się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce Google.

Linki sponsorowane – co to takiego?

Linki sponsorowane to tekstowa forma reklamy, która wyświetla się nad lub pod zwykłymi wynikami wyszukiwania. Do wyświetlania graficznych reklam stworzone zostało specjalne narzędzie – Google AdWords. Pozycja reklamy zależy od tzw. Rankingu Reklamy, ustalanego każdorazowo przed wyświetleniem reklamy na podstawie stawki, jakości reklamy oraz witryny internetowej, do której kieruje.

Warto inwestować w kampanię linków sponsorowanych

Przede wszystkim kampania AdWords oznacza natychmiastowe efekty. Wystarczy zasilić budżet, uruchomić kampanię i czekać na wzmożony ruch na stronie internetowej. Kampania linków sponsorowanych może okazać się strzałem w dziesiątkę – pamiętaj jednak, że musi być profesjonalnie przygotowana. Jeśli nie jesteś pewien swoich umiejętności w tym zakresie, powinieneś skorzystać z usług tej firmy – www.mkgroup.pl/o_firmie, która dopasuje kampanie do twoich celów i indywidualnych wymogów.

Płatne kliknięcia

W kampaniach AdWords obowiązuje prosta zasada – płacisz za kliknięcia, bez względu na ilość wyświetleń twojej reklamy w Google. W rezultacie im więcej osób trafiło na twoją stronę tym więcej płacisz, ale masz możliwość ograniczenia budżetu do konkretnej kwoty. Budżet ten jest elastyczny – możesz zmniejszać go lub zwiększać w trakcie trwania kampanii.