Publicis Poland i Initiative Warszawa dla Orange, czyli powrót Serca i Rozumu

Nie ma w naszym kraju Polaka, który nie wiedziałby, kim są Serce i Rozum. Dwie sympatyczne postaci z reklam Orange wykreowane przez Publicis Poland i Initiative Warszawa, które podbiły serca tysięcy Polaków. Te dwa przeciwstawne charaktery, które odnajdujemy w reklamach Orange bawią, niekiedy wzruszają i są jednymi z najlepiej odbieranych bohaterów reklamy w naszym kraju, brawa dla Publicis Poland!

Grey Group Poland odmierza czas dojazdu do Ikei

W najruchliwszych punktach Warszawy, wraz z początkiem marca początkiem marca pojawiły się bilbordy odmierzające czas dojazdu z danego miejsca do najbliższego sklepu Ikea. Są one stylizowane na regały z serii Kallax, to ma jednoznacznie nasuwać skojarzenia z Ikeą. Przez pierwszych 10 dni trwania kampanii czas jest odliczany na bieżąco poprzez połączenie z danymi udostępnianymi przez Google Maps. Po tym czasie bilbordy będą pokazywać uśredniony czas dojazdu.